Kehonhuolto verkkokurssi

Kolmen kuukauden matka vahvempaan ja liikkuvampaan kehoon


Seuraava verkkokurssi alkaa

 keväällä 2024, liity alta odotuslistalle


Näin teet pysyvän muutoksen kohti energisempää, vetreämpää ja liikkuvampaa kehoa! 

Menetelmällä tulet mullistamaan liikkuvuutesi, sillä sen avulla kehonhuollon ylläpitäminen on vaivatonta ja helppoa. 

Ilman että joudut etsimään somesta vinkkejä, jotka eivät ratkaise haasteitasi ja vältyt pyörimästä epätoivoisena salilla useita tunteja.

Kehonhuolto verkkovalmennus on sinulle, kun kaipaat apua jatkuviin lihaskipuihin ja haluat löytää mielekkään tavan liikkua kotona. Säännöllinen ja systemaattinen harjoittelu tuo tuloksia, jotka myös tuntuvat kehossasi!

Verkkovalmennus kestää kolme kuukautta ja ohjatut livetreenit on viikosta riippuen 2-3 kertaa viikossa. Opit vahvistamaan keskivartaloa, käyttämään lapatukea ja aktivoit pakarat töihin. Vähennät, tai pääset jopa eroon toistuvista lihasjumeista, jotta voit tehdä asioita joista unelmoit. Löydät toimivia ratkaisuja säännölliseen kehonhuoltoon helpoilla kotitreeneillä. Valmentajanasi toimii liikkuvuusvalmentaja, pilatesohjaaja ja liikuntaneuvoja Inkeri Väisänen.

Sinulla on selkeä ohjelma jota seurata.

Tiedät että ohjelma ratkaisee kehosi kipukohdat ja voit huoletta rentoutua ja keskittyä itse tekemiseen, liikkumiseen.

Kehonhuolto verkkokurssi sopii sinulle, kun tunnistat itsesi tästä..


  • Haluat liikkua arjessa enemmän ja huoltaa kehoa
  • Kaipaat kevyttä liikettä jotta palaudut arjesta ja treeneistä paremmin
  • Haluat luottaa kehoosi, jotta voit tehdä arkiaskareet kivuttomammin ja harrastaa mielekkäästi ilman pelkoa kivuista 
  • Haluat herätä aamulla ilman jumin ja kolotuksen tunnetta
  • Haluat säästää aikaa tekemällä ohjatun treenin miettimättä mitkä liikkeet ovat oikein, miten varioida liikkeitä, tai miltä niiden pitäisi tuntua
  • Haluat voida paremmin kehossasi jo ennen kevättä

Verkkovalmennukseni jälkeen 


✅ Keskivartalo on vahvistunut jolloin ryhtiä on helpompi kannatella 

✅Opit monipuolisia tapoja huoltaa kehoa helposti 

✅Kehon kireydet ja kivut ovat vähentyneet, tai jopa loppuneet

✅Olet luonut uuden liikkujan identiteetin. Pystyyvyden tunne kasvaa kun suorituskykysi paranee. Huomaat kuukaudessa miten kehosi pystyy tekemään enemmän kuin mitä kuvittelit.

✅ Aloittaminen ei tunnu enää vaikealta, etkä enää jojoile liikunnan aloittamisen suhteen 

✅ Osaat kuunnella kehosi viestejä tarvitsetko lepoa vai liikettä

✅ Kehityt nopeammin ja vähemmällä ohjatuissa treeneissä

✅Osaat rytmittää liikkumisen osaksi arkeasi kotona tai salilla ja joustaa vireystilan sekä aikataulujen mukaan, pysyen aina tavoitteessasi. 

✅ Tiedät miten liikkua järkevästi huomioiden arjen kuormituksen


Sisältö

Kattava alkukartoitus ja liikkuvuustestit, joiden avulla tiedät mihin treeneissä keskitty. Lopputestien avulla voit seurata kehitystäsi.

11 treeniä kuukaudessa 

Laadukkaat ohjatut livetreenit 2-3 kertaa viikossa, eli 11 treeniä kuukauden aikana. Yksi treeni viikossa on aina lihaskuntotreeni kehonpainolla

  1. Liikkuvuustreenit
  2. Pilatesharjoitukset
  3. Lihaskuntoharjoittelua
Treenien kesto on 15-40min, jotta ne on helppo integroida kiireiseenkin arkeen. Kun tehdään systemaattisesti, saadaan jo lyhyestä treenistä tehokas joka tuntuu kehossa.


Viikkolive x3 joissa vastataan kysymyksiin ja saat lisätietoa tukemaan harjoitteluasi. Opit mm. liikkuvuudesta, miten parantaa lapatukea, miksi takareidet kiristää vaikka venyttelet ja valtavasti muuta tietoa tukemaan liikkuvampaa kehoasi.

Vaihtoehtoja liikerajoitteisiin liikkeiden suorittamiseen turvallisesti ja tehokkaasti.

Saat täyden tukeni liikkuusvalmentajana, pilatesohjaajana ja liikuntaneuvojana. Kolmen ammattilaisen osaamisen siis yhdessä paketissa ja samaan hintaan.

Kaikki treenit voi tehdä kotona

Tallenteet treeneistä, jotta voit tehdä myös omassa tahdissa. Tallenteet ovat käytössäsi kuukauden vielä valmennuksen päätyttyä eli voit edetä omassa tahdissa ja jatkaa harjoittelua. 

Verkkovalmennus sopii liikuntaa aloittavalle, tai tauolta palaavalle. 

Saat myös salille aktivoivia ja vahvistavia liikkeitä, joita voit käyttää alkulämmittelynä tai palauttavana harjoitteena. 

Keskustelufoorumi, jossa on kannustava ja samanhenkinen porukka, joka on samassa tilanteessa kuin sinä ja äärettömän motivoituneita kehittämään liikkuvuutta. 

Välineet

  • Jumppamatto 
  • Faskiapallo (lacrosse, faskia, tennispallokin käy)
  • Kuminauha pitkä (kevyt vastus)

Oletko valmis lähtemään mukaan? 


Tulet saamaan paremmin liikkuvan, vahvemman ja energisemmän kehon jo ennen kevättä! 

Autan sinua löytämään ilon liikkumiseen ja säännöllinen tavan huoltaa kehoa, ilman kiireen tunnetta, jotta voit nauttia asioista joista unelmoit. 


Kesto 3 kuukautta 
 

Työskentelen päivittäin valmentaen ja ohjaten asiakkaita pilateksen, liikkuvuuden ja tukitreenien parissa. Asiakkaani ovat onnistuneesti päässeet palaamaan takaisin treenien pariin, vähentäneet selkäkipuja ja löytäneet mielekkään tavan liikkua. 

Verkkokurssin käyttäminen on helppoa.

Otan verkkokurssille vain 12 osallistujaa, joten jos haluat keväällä voida hyvin, vahvasti ja energisesti varaa paikkasi ajoissa!

Maksu Epassilla ja Smartumila

Verkkokurssin voi maksaa liikuntaedun omassa mobiilisovelluksessa.

Hae palveluntarjoaja Voimaa kehosta ja suorita maksu. Lähetä maksun jälkeen kuvakaappaus kuitista / koodi sähköpostitse info@voimaakehosta.fi ja saat lisäohjeet.

Epassilla maksaessa kuitti on voimassa vain 15 minuuttia, joten laitathan kuvakaappauksen kuitista ennen kuitin umpeutumista.


Liity odotuslistalle

Seuraava verkkokurssi alkaa keväällä 2024.