Pilateskurssi

Neljän kerran kesäkurssi starttaa keskiviikkona 29.5 Tampere

Kesän suosittu mattopilates kurssi alkaa taas! 

Kurssilla vahvistat tukilihaksia ja lisäät notkeutta pilates harjoitteilla jotka sopivat kaiken tasoisille liikkujille. Vahva selkä ja toimiva keskivartalo on kaiken perusta. Keskitymme keskivartalon lisäksi lantion ja lonkkien liikkuvuuteen. 

Kurssi sopii aloittelijoille sekä pilatesta jo jonkin aikaa harrastaneille. Pilates kesäkurssin jälkeen sinä..

  • Harjoittelua ohjaavat pilateksen kuusi pääperiaatetta: keskustan käyttö, hallinta, hengitys, liikkeen virtaus ja täsmällisyys. Pilateksen tarkoitus on parantaa kehon taloudellista käyttöä ihan kaikessa liikkumisessa - säännöllisellä pilates harjoittelulla saat toimivan kehon ja paremman ryhdin, sekä energiaa arkeesi. Aloita pilates harrastus ja lähde mukaan!

    Keskiviikkoisin klo 18:30-19:30

    Aika: 29.5, 5.6, 12.6 ja 19.6

    Paikka: Pesä Läsnäolon keskus Näsilinnankatu 28 E 5 sisäpiha, Tampere. Raput 3. kerrokseen

    Pääset harjoittelemaan pilateksen parissa ja saat henkilökohtaista ohjausta liikkeisiin.

    Hinta 79€

    Enää 4 paikkaa vapaana

    Ilmoittaudu 22.5 mennessä alla olevasta lomakkeesta. Ilmoittautuminen on sitova. 

    Maksu kortilla, Epassilla tai Smartumilla. Paikkoja on rajoitetusti 10 hengelle. Kurssi toteutuu 4 osallistujalla. Poissaoloja ei korvata, mutta voit antaa paikkasi ystävälle jos et pääsekään mukaan. Ota kurssille mukaan joustavat vaatteet, maton saat salilta lainaan.

    Ilmoittaudu kurssille


    Todella hyvä pilatestunti. Olo aina parantuu tunnin jälkeen. Hyviä liikkeitä, joita helppo tehdä. Etenkin hartiajumit lähtee pois.
    Laadukasta ja monipuolista treeniä tukilihaksille ja liikkuvuudelle. Mukava ja tsemppaava ohjaaja.

    Tutustu pilatesohjaajaasi

    Moikka, olen Inkeri: pilatesohjaaja, liikkuvuusvalmentaja ja personal trainer.

    Vain pari vuotta sitten olin samassa tilanteessa kuin sinä nyt.

    Epävarma siitä, miten päästä eroon toistuvista kivuista ja huoltaa kehoa ruuhkavuosissa. Ja vielä epävarmempi siitä, tulisinko koskaan onnistumaan.

    Tähän epävarmuuteen vaikutti aikaisempi historiani liikkumisesta. Minä olin lapsena se, joka valittiin koulussa viimeisenä urheilujoukkueeseen. Ja sen jälkeen liikkuminen on ollut epämukavaa suorittamista. Kokeilin jopa erilaisia naisten saleja, mutta motivaatio lopahti joka kerta.

    En saanut kyykyssä kantapäitä ja ratsastus ei sujunut kunnolla. Kunnes aloitin tekemään pilates- ja liikkuvuusharjoittelua ja rakensin täysin uuden kehon, nimittäin 3 kuukauden kohdalla huomasin että saan eteentaivutuksen ja kantapäät kyykyssä lattiaan.

    Ja sen jälkeen liikkuvuuteni on pysynyt.

    Siksi tarkoitan tätä koko sydämestäni, tämä kaikki on mahdollista myös sinulle.

    Autan pilatesohjaajana ja liikkuvuusvalmentajana päivittäin ihmisiä toistuvien lihaskipujen ja liikkuvuuden kanssa. Pilateskurssini on rakennettu auttamaan kaltaisiani ihmisiä, jotka haluavat tehokkaan tavan löytää pysyvästi liikkuvampi keho - ja tehdä se ilolla!